جلسه پژوهشکده فقه و حقوق با معاونت منابع انسانی پژوهشگاه

معاونت منابع انسانی
پژوهشکده فقه و حقوق؛ برگزاری جلسه شورای مدیران پژوهشکده فقه و حقوق با حضور معاونت محترم منابع انسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و رؤسای ادارات آن در این جلسه مسائل و دغدغه های اعضای پژوهشکده در ارتباط با معاونت منابع انسانی پژوهشگاه و ادارات آن مورد گفتگو قرار گرفت.
 جلسه شورای مدیران پژوهشکده فقه و حقوق در روز چهارشنبه دوم تیرماه با حضور مدیران پژوهشکده و جناب آقایان دکتر احسانی سرپرست معاونت محترم منابع انسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پاکدامن سرپرست اداره منابع انسانی پژوهشگاه، موسیوند رئیس اداره امور پشتیبانی پژوهشگاه و میهن دوست نماینده اداره امور مالی و عامل ذیحساب پژوهشگاه در اتاق جلسات پژوهشکده فقه و حقوق برگزار گردید.
در این جلسه موضوعاتی از جمله کمبود پارکینگ مناسب، پیشنهاد نصب سیستم پلاک خوان، بررسی و تصمیم گیری در مورد قراردادهای در حال فسخ، مشکلات مربوط به نرم افزار قراردادها، درخواست اتاق جلسات برای پژوهشکده مورد بحث قرار گرفت و در مورد آن ها تصمیم گیری شد.



 
کلمات کليدي
جلسه شورای مدیران, پژوهشکده فقه و حقوق, معاونت منابع انسانی پژوهشگاه
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 100

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده فقه و حقوق
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1364
ایمیل: feqh@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده فقه و حقوق
مجری سایت : شرکت سیگما