نقش انتقال

مقاله نقش انتقال انقلاب و استهلاک در تبدیل موضوع
پژوهشکده فقه و حقوق، مقاله«نقش انتقال، انقلاب و استهلاک در تبدل موضوع» به عنوان اثر برتر شناخته شد. در نخستین آیین تجلیل از برترین آثار پژوهشی در حیطه موضوع شناسی از مقاله حجت الإسلام و المسلمین فرحناک تقدیر شد.
نخستین آیین تجلیل از برترین آثار پژوهشی موضوع شناسی در نیم قرن اخیر، توسط مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی برگزار گردید و در این جلسه مقاله«نقش انتقال، انقلاب و استهلاک در تبدل موضوع» اثر حجت الإسلام و المسلمین علیرضا فرحناک عضو هیأت علمی گروه دانش های وابسته به فقه پژوهشکده فقه و حقوق بع عنوان اثر پژوهشی برتر انتخاب شد. در بخشی از متن لوح تقدیر چنین آمده است:
محقق ارجمند جناب آقای علیرضا فرحناک موسسه موضوع شناسی احکام فقهی کوشش خستگی ناپذیر و اندیشه ورزی عالمانه شما را در پدید آوردن مقاله«نقش انتقال، انقلاب و استهلاک در تبدل موضوع» می ستاید و با انتخاب آن به عنوان اثر پژوهشی برتر، سپاس خود را در قالب این لوح به حضورتان تقدیم می کند. از خداوند حکیم و علیم فروتنانه می خواهی شما را در یاری رساندن به گسترش فرهنگ و فقه آل محمد علیهم السلام موفق و مؤید بدارد.


 
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 70

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده فقه و حقوق
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1364
ایمیل: feqh@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده فقه و حقوق
مجری سایت : شرکت سیگما