جلسه با مرکز اشراق

جلسه با مرکز پژوهشهای مجلس
پژوهشکده فقه و حقوق؛ نشست مشترک پژوهشکده فقه و حقوق و دفتر قم مرکز پژوهش های مجلس جلسه مشترک بین مدیران پژوهشکده فقه و حقوق و دبیر کمیته فرهنگی و اجتماعی دفتر قم مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی روز شنبه مورخ 22/08/1400 در سالن جلسات پژوهشکده فقه و حقوق برگزار شد.
در این جلسه ابتدا حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد حسین هاشمیان دبیر کمیته فرهنگی و اجتماعی دفتر قم مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد ظرفیت ها و فرآیند کار آن دفتر توضیحاتی ارائه نمود.
وی با اشاره به اهمیت کار در فضای قانونگذاری و تکیه قانونگذاری در نظام جمهوری اسلامی به حقوق برخواسته از فقه اسلامی اظهار داشت: پژوهشکده فقه و حقوق به عنوان یکی از مراکز پشتیبان در این عرصه می تواند در حوزه های مختلف به این دفتر که به جهت همکاری و تعامل بیشتر مرکز پژوهش ها با مراکز علمی قم راه اندازی شده است، کمک شایانی نماید.
سپس حجت الإسلام والمسلمین صرامی رئیس پژوهشکده فقه و حقوق بیان نمود: یکی از اهداف مهم تأسیس پژوهشکده فقه و حقوق پاسخگویی به مسائل فقهی در حوزه های مربوط به حکومت و حکمرانی و مسائل جدید حقوقی بوده است و در این زمینه تاکنون حدود 100 کتاب و مقالات علمی متعدد منتشر نموده است. این آثار یا مستقیما با مباحث حقوقی ارتباط دارد یا مبانی فقهی مباحث را بررسی می کند.
 در ادامه جلسه اعضای شورای مدیران پژوهشکده فقه و حقوق نقطه نظرات و راهکارهای خود را در زمینه همکاری های بیشتر دو مجموعه بیان کردند.



 
کلمات کليدي
جلسه, پژوهشکده فقه و حقوق, مرکز پژوهش های مجلس
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 79

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده فقه و حقوق
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1364
ایمیل: feqh@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده فقه و حقوق
مجری سایت : شرکت سیگما