علی اکبریان
مدیر پروژه «حجیت و کارآمدی» پروژه «حجیت و کارآمدی» در مرحله تحقیق قرار دارد حجت‌الاسلام و المسلمین حسنعلی علی اکبریان مدیر گروه فلسفه فقه و حقوق و مدیر پروژه گفت: تاکنون دو مقاله از این پروژه به پایان رسیده و دو مقاله دیگر در حال انجام است.
 عضو هیئت علمی پژوهشکده فقه و حقوق در خصوص محتوای پروژه‌ افزود: این پروژه درباره ارتباط کارآمدی با حجیت است. در راستای موضوعاتی که در این‌باره مطرح است چهار مقاله با عنوان «‌جایگاه کارآمدی حکم شرعی در مقام استنباط و اجرای آن» نوشته حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی علی‌اکبریان و «حجیت و کارآمدی» نوشته حجت الاسلام و المسلمین حسن رحیم زاده خراسانی و«تأملاتی پیرامون کارآمدی فقه در حوزه مدیریت اجتماعی» نوشته حجت الاسلام و المسلمین محمد‌رضا زیبایی‌نژاد و«حجیت و کارآمدی فقه در عرصه قانونگذاری» نوشته حجت الإسلام والمسلمین سید صادق سید حسینی تاشی در این مجموعه در نظر گرفته شده است.
مدیر گروه فلسفه فقه و حقوق در پایان خاطرنشان کرد: یک نشست علمی نیز با عنوان «جایگاه کارآمدی در استنباط حکم شرعی» با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم علیدوست و آیت‌الله محسن اراکی در ذیل این پروژه برگزار شده است.



 
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 293

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده فقه و حقوق
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1364
ایمیل: feqh@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده فقه و حقوق
مجری سایت : شرکت سیگما