رونمایی از مأخذ شناسی جامع فقه اسلامی
مراسم رونمایی از کتاب مأخذ شناسی جامع فقه و اسلامی مراسم رونمایی از اثر گران‌سنگ«مأخذ شناسی جامع فقه اسلامی» از آثار گروه دانش های وابسته به فقه پژوهشکده فقه و حقوق در چهار‌مین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی انجام شد.
این مراسم در سالن غدیر محل برگزاری چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خادمی‌کوشا مدیر گروه دانش‌های وابسته به فقه توضیحاتی در مورد روند این پروژه در گروه ارایه نمود و در ادامه جناب آقای محمد نوری مدیر مدیر تحقیق این پروژه در مورد محتوای تحقیق و مشکلات آن نکاتی بیان نمود و پس از آن جناب آقای مهندس پهلوانی مدیر اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه در مورد نسخه الکترونیکی این پروژه توضیحاتی ارایه نمود.
در ادامه جلسه جناب حجت‌‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد‌علی مهدوی‌راد به ارایه سخنرانی در اهمیت نگارش چنین مأخذ شناسی‌هایی در امر تحقیق و نکاتی برای تکمیل این پروژه پرداخت.
در پایان جلسه با حضور ریاست پژوهشگاه، مدیران پژوهشکده فقه و حقوق، مدیر تحقیق و حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدوی‌راد از این اثر گران‌سنگ که در 5جلد در قطع رحلی چاپ شده است رونمایی شد.


 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 172

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده فقه و حقوق
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1364
ایمیل: feqh@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده فقه و حقوق
مجری سایت : شرکت سیگما