به همت پژوهشکده فقه و حقوق؛

شماره 111 فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» منتشر شد.

به همت پژوهشکده فقه و حقوق و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی شماره 111 فصلنامه علمی- پژوهشی «فقه» با مدیر مسؤولی حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه و سردبیری حجت الاسلام والمسلمین رضا اسفندیاری(اسلامی) منتشر گردید.
به همت پژوهشکده فقه و حقوق و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی یکصدویازدهمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» مربوط به پاییز 1401 منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jf.isca.ac.ir نمایه گردید.
«تحلیل فقهی ماهیت معامله در ارائه خدمات بر بستر فناوری اطلاعات» اثر مجید اسماعیلی و سید روح‌الله موسوی؛ «درنگی در مشروعیت شرط وکالت زوجه در طلاق» نوشته عبدالله جوان؛ «انطباق‌سنجی استخراج رمزارزها با جعاله» به قلم احمد محمدی، جواد سلطانی‌فرد، حسین رنجبر و محمداسماعیل پهلوانی؛ «فقه روابط اجتماعی آستان‌های مقدس (مسئله‌شناسی، شخصیت حقوقی و تفاوت احکام در حکومت‌های مشروع و نامشروع)» اثر سیف‌الله صرامی از جمله مقالات این شماره است.
همچنین «بررسی فقهی قرارداد جعاله موازی و وکالتی در تعمیر خانه و احداث راه و ساختمان» نوشته محمدمهدی نبی‌زاده و عبدالحسین خسروپناه؛ «آثار و احکام بازگشت به ملک پس از اعراض در فقه امامیه» به قلم محمدعلی سرافراز، محمد صادقی و جعفر مقصود؛ «نقش سؤال راوی در استخراج ارتکازات سیره‌ها و تأثیر آن در فقه» اثر محمد زنده‌دل و سیدعلی دلبری از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه علمی ـ پژوهشی فقه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)؛ بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran.com)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags.ir)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (www.civilica.com)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)؛ پرتال جامع علوم انسانی (ensani.ir)؛ کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir)؛ پایگاه Google Scholar؛ سامانه نشریه jf.isca.ac.ir و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.



 
منبع:

13:081401/10/11
تعداد بازدید: 51
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 52

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده فقه و حقوق
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1364
ایمیل: feqh@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده فقه و حقوق
مجری سایت : شرکت سیگما