روابط عمومی پژوهشکده فقه و حقوق

تقدیر از فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» در هفته پژوهش

فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» به عنوان نشریه شایسته تقدیر شناخته شد.

در پنجمین روز از هشتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی، با عنوان روز پژوهش و نشریات، فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» به عنوان نشریه شایسته تقدیر شناخته شد و لوح تقدیری از طرف حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای استاد لک زایی معاون محترم پژوهش و ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به سردبیر محترم آن نشریه اهدا شد. در این لوح تقدیر آمده است:
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر رضا اسفندیاری (اسلامی) «دام عزّه»
سردبیر محترم نشریه  فقه
همواره توانمندسازی علوم اسلامی، پاسخ‌گویی به مسائل اساسی جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران و زمینه‌سازی برای پیشرفت و عدالت در کشور، مرهون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه سخت‌کوشانی است که به آینده روشن میهن اسلامی خود چشم دوخته‌اند.
از آن‌جائی‌ که آن نشریه  فخیم، با تلاش جناب‌عالی، مدیران و همکاران ارجمندتان، مفتخر به کسب عنوان «نشریه شایسته تقدیر در هفته پژوهش و فناوری سال 1401» شده‌اید، این لوح تقدیر به شما اعطاء می‌گردد.
 امید است در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) شاهد تداوم مجاهدت جناب‌عالی و همکاران ارجمند، در تحقق اهداف و برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی باشیم.


 
منبع:

10:301401/10/4
تعداد بازدید: 85
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 86

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده فقه و حقوق
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1364
ایمیل: feqh@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده فقه و حقوق
مجری سایت : شرکت سیگما