دانشنامه اصولیان شیعه جلد3

پروژه دانشنامه اصولیان شیعه جلد سوم در مراحل اولیه تحقیق قرار دارد

در مصاحبه با مدیر گروه دانش های وابسته به فقه جناب حجت الاسلام و المسلمین خادمی در مورد جلد سوم پروژه دانشنامه اصولیان شیعه توضیحاتی ارایه نمود، وی در این باره بیان کرد:
این طرح در سه جلد طراحی شده است که تا کنون دو جلد آن منتشر شده است و جلد سوم این پروژه که مدیر تحقیق آن حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا ضمیری است درسال جاری قرارداد آن منعقد شده است و در مراحل اولیه تحقیق قراردارد.
عضو هیأت علمی پژوهشکده فقه و حقوق و مدیر گروه دانش های وابسته به فقه در توضیح محتوایی این پروژه گفت: موضوع اصلی این تحقیق چند جلدی معرفی دانشمندان اصولی شیعه از ابتدا تا عصر حاضر است. معرفی شخصیت مؤلفان اصول¬فقه شیعه و روش استنباط و آرا و مکتب مورد نظر ایشان به همراه تحلیل فکری و معرفی نوآوری و آثار مختلف آنها در این طرح ارائه می شود.
لازم به توضیح است که سخنی با خواننده و مقدمه جلد1و2 دانشنامه اصولیان شیعه درقسمت معرفی آثار سایت پژوهشکده فقه و حقوق بارگزاری شده و قابل مشاهده است.

 
منبع:

08:471395/11/4
تعداد بازدید: 149
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 150

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده فقه و حقوق
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1364
ایمیل: feqh@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده فقه و حقوق
مجری سایت : شرکت سیگما