انتصاب سردبیر فصلنامه علمی پژوهشی کاوشی نو در فقه اسلامی

طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزد پناه، مدیر مسئول فصلنامه علمی پژوهشی کاوشی نو در فقه اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سیف الله صرامی، به عنوان سر دبیری فصلنامه علمی پژوهشی کاوشی نو در فقه اسلامی منصوب شد.
ایشان ضمن حفظ سمت رئیس پژوهشکده فقه و حقوق، به سر دبیری این فصلنامه منصوب شد. حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزد پناه، مدیر مسئول فصلنامه خطاب به حجت الاسلام و  المسلمین صرامی آورده است نظر به تعهد و مراتب علمی و سوابق موثر اجرایی در حوزه مطالعات و پژوهش های فقهی و  حقوقی بدین وسیله جنابعالی را به سمت سر دبیری فصلنامه علمی پژوهشی کاوشی نو در فقه اسلامی منصوب می نمایم.
ایشان در ادامه آورده است؛ اکنون که بحمدالله پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در راستای بیانیه ماموریت و اهداف دفتر تبلیغات اسلامی حرکت پر قدرت، استوار و اثر بخشی را شروع نموده است؛ لازم است مجله علمی پژوهشی کاوشی نو در فقه اسلامی به این حرکت پر ثمر کمک نموده و جایگاه علمی دفتر تبلیغات را در سطح جامعه بیش از بیش ارتقا بخشد.
لازم به ذکر است، این مجله به استناد مصوبه 131شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی از شماره 76به بعد، حایز رتبه علمی پژوهش گردیده است.
 
منبع:

11:501395/5/20
تعداد بازدید: 171
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 172

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده فقه و حقوق
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1364
ایمیل: feqh@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده فقه و حقوق
مجری سایت : شرکت سیگما