پروژه «نظریه پردازی در فقه و اصول» در پژوهشکده فقه و حقوق در حال انجام است

ایسکا (پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی): حجت الاسلام و المسلمین خادمی کوشا مدیر گروه دانش های وابسته به فقه از آخرین وضعیت پروژه «نظریه پردازی در فقه و اصول» خبر داد.

به گزارش ایسکا حجت الاسلام و المسلمین خادمی کوشا با اعلام خبر اجرای پروژه «نظریه پردازی در فقه و اصول» در پژوهشکده فقه و حقوق، اظهار داشت: این پروژه توسط حجت الاسلام والمسلمین علی شفیعی در حال انجام است که ایشان در گذشته هیئت علمی این پژوهشکده بوده و اکنون به واحدمشهد پیوسته است.

وی ادامه داد: در این پروژه محقق به دنبال این است که نظریه و نظریه پردازی در فقه و اصول را تعریف کند و نقش نظریه پردازی را در فقه  و اصول بررسی کند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه افزود: این پروژه مجموعه ای از گفتگو ها با اساتید حوزه علمیه و دانشگاه است، یک مقدمه ای هم بر کتاب خود ایشان نوشته است.

وی اضافه کرد: این پروژه از سال 87 در دست اجرا است و  اگر برخی از اصلاحات آن انجام شود، این طرح امسال ان شاء الله نهایی و آماده نشر خواهد شد.

انتهای پیام/113

منبع:ایسکا: (اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)

09:461393/4/23
تعداد بازدید: 2259
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 2260

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده فقه و حقوق
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1364
ایمیل: feqh@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده فقه و حقوق
مجری سایت : شرکت سیگما