مکتب فقهی محقق اردبیلی

مکتب فقهی محقق اردبیلی
چاپ کتاب «مکتب فقهی محقق اردبیلی» کتاب «مکتب فقهی محقق اردبیلی» از چاپ خارج شد این کتاب توسط حجج اسلام والمسلمین محمدعلی سلطانی و دکتر سیدعلی حسینی در گروه فلسفه فقه وحقوق پژوهشکده فقه و حقوق تهیه گردیده است.
در پشت جلد این کتاب آمده است:
کتاب حاضر حاصل چند سال تحقیق در آرای فقهی و دیدگاه‌های فرافقهی فقیه وارسته و ژرفنگر محقق اردبیلی رحمة الله است. نویسندگان تلاش کرده‌اند فقه محقق اردبیلی رحمة الله را در قالب مکتب فقهی معرفی کنند. فقاهت استوار و نوآورانه این فقیه بزرگ که در چارچوب‌های محکم فقه امامیه به موشکافی و طرح راه‌حل‌های جدید پرداخته، برای فقها و پژوهشگران فقهی می‌تواند بسیار درس‌آموز و پیش‌برنده باشد. امروز فقه امامیه با انبوهی از مسائل ریز و درشت روبروست که با محورقراردادن قرآن‌پژوهی فقهی در کنار فهم عمیق سنت اهل بیت علیهم السلام و نشاندن عقل و نقل در فرآیند استنباط، در جای منطقی خود، می‌توان امید به پاسخگویی داشت. مکتب فقهی محقق اردبیلی رحمة الله نمونه رعایت چنین فرآیندی در استنباط است.
شایان ذکر است: این کتاب توسط نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قطع رقعی و در392 صفحه به زیور طبع آراسته شده است.
کلیدواژه: چاپ کتاب، مکتب فقهی محقق اردبیلی، محمدعلی سلطانی، سیدعلی حسینی، فقه و حقوق


 
کلمات کليدي
چاپ کتاب, محقق اردبیلی, محمدعلی سلطانی, سید علی حسینی, فقه و حقوق
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 298

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم   پژوهشکده فقه و حقوق
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1364
ایمیل: feqh@isca.ac.ir

ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده فقه و حقوق
مجری سایت : شرکت سیگما